Lägret lider mot sitt slut

Japp, snart är det över, årets första läger med mora skidgymnasie.
känns både lite sorgligt, men samtidig
t skönt jag för jag
har sån hiiimla träningsvärk. min kropp är helt död! men de är ju så det ska vara.
Men det är sorgligt, och kanske sant, att de här blir mitt sista läger i Bruksvallarna tillsammans med mora :/ nästa år kanske jag är på annan ort och inte har möjlighet att följa med pga studier.
Men jag tar de som de kommer, njuter just nu iaf :)
mer snö har de kommit efter flera dagar med tö, bara solen som fattas nu.
blir kanske en fjälltur imorgon, bilder kommer isf ;)




Tror jag hittat min balklänning btw :)
moddellen på den här är precis som jag vill ha den, men rosa? :S är de verkligen min färg de...
vill ju ha mer åt de vita hållet, typ...champange färgad :)







 Somrig bild från förra sommaren, liten ewa :D

  

                                                                                                                
                                                               



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback