den med bra flow

Ooh ja, vilket flow! Livet leker. Har tillbringat de senaste, nästam, två veckorna i Östersund. Så härligt.
Sitter i Anders brokiga soffa och lyssnar på go musik. Han med stort H är och jobbar fram till 21.30 så till dess är jag helt ensam, Känns lite konstigt och väldrigt ensamt. Man vänjer sig ju så fort vid att alltid ha nån att vara med, någon att krama om när man vaknar, någon att äta med osv. Det är en härlig känsla! Och den känsla kommer bli fullkomlig när jag flyttar hit. Jag gillar ju de där "vanliga dagarna" och ser fram emot att flytta och dela dem med Anders :) De är mysiga!

Har under dessa dagar bara tagit dagen som den kommit och hunnit med ganska mycket blandad kompott. Till skillnad från det vanliga livet som skidåkare har vi under den här tiden bara tränat när vi velat inte när vi måste. Allt för att radera skidåkningen ett tag för att skapa ny motivation, lägga säsongen 08/09 åt historien och blicka framåt. Och är det något jag kan göra med Anders är det att skapa motivation och glädje! För att släppa längdskidorna  har vi åkt en plojtävling utför, festat på de, trerätters, sushi, mycket mys framför tv/film, druckit smoothie på uteplatsen, vänt på dagen: lagt oss sent, vaknat ännu senare, mys mys mys :)

Har även hunnit med ett besök i Harrsjön, där Anders pappa är uppvuxen. Dagarna bestod av fin natur, skoter, fiske, good mat och som grädde på moset myyyycket sol :) den första brännan i ansiktet är ett faktum, Yes!

Imorgon bär det av mot Bruksvallarna för det sista tävlingen för säsongen, ska bli skönt.
Efter helgen åker jag hem till Linkan igen, not good! men men, optimisten i mig säger att de blir bra, och nu ska jag njut av de sista dagarna!

Jag älskar dig!
// Ewa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback