Den med dålig motivation

Jag skulle kunna skriva ett helt inlägg fullt med svordomar och gnäll för jag är SÅÅ less på skolan. Men de tänker jag inte :) Men,  jag har aldrig varit så omotiverad till något som jag är till skolan nu.Så fort jag sätter mig på bussen på morgonen går musten ur mig. Det ska bli så skönt att sluta, o jag tror det är mest för jag vet vad som väntar mig. En rolig flytt! :) för efter sommaren är jag inte Linköpingsbo längre. Jag längtar så!!!

Mycket plugg den här veckan, imorrn blir det balträning på eftermiddagen. KUL! det är verkligen skit kul :D
Klänningen är nästan färdig och allt är bokad inför den 30 Maj.
Imorrn hoppas jag på bra väder så jag kan äta en mysig frukost ute och jobba lite på brännan!

" Jag sökte dig och fann mitt hjärta "


// Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback