Den med första skoldagen

Back to business, efter två veckors frånvaro från allt som handlar om skola. Ganska trist o va tillbaka, men när vi började räkna på hur få dagar det var kvar till studenten fick vi nog alla glimten i ögat igen =) Endast ca 30 dagar i skolan, de går snabbt. Och under de 30 dagarna kommer det nog hända mycket annat kul som inte är plugg.

Var och letade skor till balen/studenten, men jag kan inte bestämma mig. Skorna kommer ju hur man än gör bli förstörda, trampade på osv, så det kommer ju bara vara ett "one night stand" och aldrig användas mer. Dilemma!
Har iaf några alternativ, och jag vet ju vad jag letar efter...

Sitter och spånar på mitt tal jag ska hålla nästa vecka, tror faktiskt att de blir bra. Men 10 minuter är ganska lång tid ändå :S

Oh, my love, my darling
I've hungered for your touch
A long, lonely time
And time goes by so slowly
And time can do so much
Are you still mine?
I need your love, I need your love
God speed your love to me



//Ewa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback