nytt försök?

Vintern flyter på som den brukar göra för oss skidåkare. Säsongen som gått har gått bra hittills, men med några undantag. Men, man kan inte vara på topp jämt, hur mycket man vill det. Gjorde ett riktigt bra lopp på Götalandsmästerskape, vilket resulterade i en seger. Hur bra känsla som hellst, allt flöt på precis som jag ville och loppet var perfekt. Ledde från start till mål vilket var härligt :)

Åkte till Sundsvall för att kolla på SM, där pojkvännen Anders skulle tävla. Såg fram emot helgen enormt eftersom vi inte setts på ett tag. Vill ju såklart alltid vara med honom,  när vi väl ses är det underbart. Samtidigt fick jag chansen att träna lite, på enormt fina banor, och se vad som väntar mig. Blev efter detta sjuk, och visste inte hur helgens tävlingar skulle gå att genomföra. Men efter mycket funderande och "känna efter" så tävlade jag ialla fall. Inga topp lopp, men iaf två bra träningspass. Och vetskapen om att min kropp har så mycket mer att ge när jag inte varit sjuk. Det finns där bara allt klaffar, och det känns ganska skönt! Inombords är det hur härligt som hellst. Jag ska bara hitta formen och plocka fram det vid rätt tillfälle. BODEN 09!!

Förövrigt är jag hur trött på skolan som hellst. Jag tycker inte det är kul längre, Visst har jag kännt så innan, men inte alls på de här sättet. Nu när jag vet vad som väntar mig och ser fram emot det, blir det jag är i nu lite tråkigare. Men det är väl bara o bita ihop, bara 17 veckor till studenten och friheten :) bara 17 veckor kvar till mitt mest efterlängtade sommarlov :)
o nu när jag har som minst tid, eftersom jag har naturkunskapsprov imorrn , borde jag verkligen INTE blogga , men men!

puss o kram


Kommentarer
Postat av: Emelie

Postat av: Emelie

Jag hoppar utav glägje! :D äntligen kan man läsa om ewa igen. :D men lilla, ödmjuka ewa, du utklassade ju de andra när du vann :) <3<3

2009-02-11 @ 10:28:43
URL: http://peemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback