10 Mars, Boden

Just  sitter jag i en lägenhet utanför Boden och JSM är närmare än någonsin.
Åkte från Linköping 03.30 i morse för att kliva på flyget mot Luleå. Resan gick bra, försening med en timme pga av all snö. Jag som alltid brukar bli tokigt frusterad över sådant tog de lungt o fint Kanske är ett bra tecken :)
Hämtade sedan hyrbilen och for vidare mot Boden.
Testade banorna direkt, vilket var kul. Riktigt fina banor :) tuff början, lång backa mitt i och ganka lättåkt sista 2 km. Kändes som en "ewa-bana", gillar de långa backarna. Måste ligga på hårt från början och inte tappa på de platta partierna, så ska de nog gå vägen. Får göra som Johaug: frekvens frekvens frekvens! ;)
Ska bli kul att tävla imorrn och ser fram emot att ställa mig på startlinjen.
Det värsta med att tävla är ju allt som ska ske innan, man ska äta mycket, testa skidor, värma upp o va nervös. Tiden innan själva tävlingen är otroligt jobbig ibland. Särklilt innan en så stor tävling, man vill bara ställa sig där och börja så fort som möjligt. Dels för att lite få de "överstökat" och för att de är så kul :)
Hoppas jag inte blir för nervös imorrn, men jag brukar kunna hantera det bra.

För övrigt så flyter livet på bra. Förra helgen tillbringades i Ö-vik som ledare för Östergötland på Folksam Cup. De gjorde bra ifrån sig, men helgen hade inte varit lika bra om inte min älskling hade kommit o hälsat på :) jag blir så glad när jag ser honom, jag blir lugn o mår så bra i hans sällskap. Helt underbart! <3 Firade 2 månander tillsammans med en god middag på hotellet, mycket mysigt :) <3
och att bo på hotell är ju såå skönt: man sover skönt, ingen stör, god frukost osv. Borde göras oftare, men de kanske blir till sommaren igen...


Skolan är pest o pina, vill mest bara få de överstökat. Fick studentmössorna förra veckan vilket gav lite vibbar om att de faktiskt ÄR slut snart :) GREAT!
Balträningarna har blivit en ny rolig del i mitt liv, de är så skönt att bara göra något annat som man inte brukar. O jag tycker de är såå kul :) kommer tyvärr att missa några träningar nu framöver pga tävlingar, men de får vi ta igen i veckorna.
ska försöka uppdaterna här från Boden om hur det går ! 
                      
                          // Ewa <3



None


Kommentarer
Postat av: Emelie

OJ ett inlägg?! :O lycka till Ewa! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback