de blir inte alltid som man tänkt sig

Sitter i skolan o hade egentligen inte behövt vara här eftersom vi skulle arbeta med projektet. Eftersom jag var hemma igår visste jag inget om. Ganska surt. Kunde faktiskt fått något gjort om jag fick jobba hemma. För jag har jobbar så mycket bättre hemma än i skolan. Hade mentorsamtal, vilket var kul :) bara hålla i de här nu så blir de nog bra.
Måste bara säga hur underbar min pojkvän är, kan inte sluta tänka på honom. Min stora kärlek, för de är så det känns! Jag har så kul med dig och samtidigt stöttar du mig som ingen annan när allt känns jobbigt. Omtänktsam som ingen jag träffat <3
Nu ska jag åka hem till Mörtstigen 2 och bara ta det lungt för att jag inte behöver plugga nått idag!
/ Ewa


Kommentarer
Postat av: Emelie

Så härligt Ewa! jag är så glad för din skull :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback