stress

usch, jag känner mig super stressad. Hela helgen i Falun var stressig och inget klaffade väl egentligen som jag tänkt. Orken finns inte riktigt och det känns som jag bara hinner göra de jag vill halvhjärtat. Känner mig lite kluven. Känns lite trist att behöva säga att jag inte hinner. Vart tar alla timmar vägen?
Att jag saknar han med stort H som en tok gör de nog inte bättre. vill bara träffa honom och få lite ny energi. Om tio dagar är jag där.
Har iaf börjat på projektrapporten, men som sagt att stressa igenom den fungerar nog inte så bra. Och mina krav kräver att den blir bra. Det måste bli det!
Jag som alltid brukar vara den med positiva attityden, men när jag inte har tid och orkar syns den nog inte. Men det finns ljusglimtar ändå :)
-Piteå
-Bruksvallarna
-Påsklov
-Balen
-Flytt

Jag tycker mer än bara om dig !
/ Eva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback