yes yes yes

äntligen ett bra lopp här i Boden! så skönt att jag lyckades idag annars hade jag varit sur som ättika när jag sätter mig på planet hem imorrn.
Starten var stressig, klassen innan oss hade inte plockat bort sina skidor ur depån vilket gjode att vi andra fick mycket lite tid at förberada oss. Starten gick bra, ingen kanon start men men. Loppet gick inte ursinnigt i början och det var svårt att ta sig om. Skidbytet gick bra och skate delen var...KANON! Fart under skidorna och mycket ork kvar. Den värsta backen kändes som ingenting och kunde trampa på. Hade de andra tjejerna inte varit så trötta så de stoppade hela backen, hade mitt försprång varit detso större ;) slutade 21:a och var nöjd !! tiden idag var otroligt bra, och hade faktiskt slutat 11 i d 17-18 !!
Nu blir de god mat framför tvn :)
// Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback