Den med studenttider

Ooh ja, studenten närmar sig med stormsteg och i  fredags var den första stuentskirvan :) Jossan, Britta, Malin och Anna hade fixar ett toppen kväll. Roligaste kvällen på länge med många nya ansikten som var riktigt kul!
Lördagen innehöll avslutning med skidklubben och restaurang besök på Hamlet med familjen Rapp, riktigt trevligt och gott! Kvällen avslutdes med Sing Star , kul kul! :)
Söndagar innebär som vanligt balträningsdax. Och henke o jag börjar faktiskt få det att sitta. Mycket skönt!
Jag längtar till onsdag, för då kommer min älskling hit <3


Bild från studentskivan, Jag var utklädd till Daisy Duck och Emelie till Baby i Dirty Dancing


Vi har kännt varandra så länge, vi har alltid funnits där för varandra, delat hela vår barndom
Och jag kan inte riktigt förställa mig hur du har det nu, hur jag än försöker
Fast det gått så lång tid så förstår nog ingen
Och man borde inte ha dåligt samvete, men de är inte alltid så lätt
Man vill finnas där för så många, de är ett dilemma, mitt stora dilemma
Så många tankar och tårar för dig, och jag tror på dig
Du har alltid varit stark och du kommer klara det här
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback